Andrej Häggblad Hristov ny marknads- och kommunikationschef på Academedia

Tar över ansvaret för sex av Academedias varumärken från och med februari 2016, skriver Dagens Opinion.

Andrej Häggblad Hristov kommer närmast från IFK Göteborg där han arbetat sedan 2005, varav de senaste sex åren som marknadschef. I sin nya roll kommer han att ansvara för varumärkena Plusgymnasiet, Framtidsgymnasiet, Drottning Blankas Gymnasieskola, LBS Kreativa Gymnasiet, Didaktus och Designgymnasiet.

Forrige artikel Mychèle Östman ny kommunikationschef på Svenskt Vatten Næste artikel Vanessa Marko utsedd till Årets alumn vid Södertörn
Kyrkans skogsutredare: Vårt förslag har ingen prutmån

Kyrkans skogsutredare: Vårt förslag har ingen prutmån

Svenska kyrkan behöver ställa om sitt skogsbruk. Det är en process som kommer att kosta pengar, men som är helt nödvändig, enligt kyrkans egen skogsutredare Göran Enander. ”Det är ingen återvändo”, säger han.